ماموریت:
بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت،قابل اعتماد و فراگیر
همچنین :
ما بر آنیم تا با ارائه خدماتی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات به اشخاص حقیقی و حقوقی، موجبات رشد و توسعه جامعه را فراهم آوریم. ما می خواهیم با بهره گیری از فناوری و دانش روز، پیروی از استانداردهای ملی و جهانی، فراهم آوردن ساختاری برای ارتباطات پویا و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و متخصص به زندگی افراد جامعه غنا بخشیم و در این راه با اکتفا کردن به سودی منطقی همواره بر نتایج عملکرد خود بر جامعه و محیط زیست آگاهیم .
چشم انداز:
مطلوبترین شرکت در ارائه خدمات نوین و منعطف ارتباطی برای مشتریان، بدون محدودیت های زمانی ومکانی
ارزش ها:
روابط ما با جامعه ، مشتریان و همکاران مبتنی بر صداقت، اعتماد و احترام است
مشتری مداری و یادگیری مستمر مبنای تصمیمات ما در سازمان است
محیط کار ما دوستانه و صمیمی و مشوق ایده های نو و خلاقیت است.
برای رسیدن به چشم انداز سازمان وظیفه شناسی ، نظم و انضباط و کار گروهی از اصول و رویه ماست.
اهداف نمایندگی:
تبلیغات گسترده تر جهت آشنای بیشتر عموم با شرکت آسیاتک
افزایش میزان درآمد نمایندگی در سال جدید
حفظ مشتریان قدیمی و افزایش تعداد مشتریان
افزایش ضریب نفوذ اینترنت در حوزه فعالیت شرکت
استفاده بیشتر از خدمات اینترنت در جهت حفظ محیط زیست