ماموریت:

بهبود زندگی و کار از طریق رشد و تسهیل ارتباطات با ارائه خدمات با کیفیت،قابل اعتماد و فراگیر

همچنین :

ما بر آنیم تا با ارائه خدماتی در زمینه فن آوری اطلاعات و ارتباطات به اشخاص حقیقی و حقوقی، موجبات رشد و توسعه جامعه را فراهم آوریم. ما می خواهیم با بهره گیری از فناوری و دانش روز، پیروی از استانداردهای ملی و جهانی، فراهم آوردن ساختاری برای ارتباطات پویا و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و متخصص به زندگی افراد جامعه غنا بخشیم و در این راه با اکتفا کردن به سودی منطقی همواره بر نتایج عملکرد خود بر جامعه و محیط زیست آگاهیم .

 

چشم انداز:

مطلوبترین شرکت در ارائه خدمات نوین و منعطف ارتباطی برای مشتریان، بدون محدودیت های زمانی ومکانی

 

ارزش ها:

روابط ما با جامعه ، مشتریان و همکاران مبتنی بر صداقت، اعتماد و احترام است

مشتری مداری و یادگیری مستمر مبنای تصمیمات ما در سازمان است

محیط کار ما دوستانه و صمیمی و مشوق ایده های نو و خلاقیت است.

برای رسیدن به چشم انداز سازمان وظیفه شناسی ، نظم و انضباط و کار گروهی از اصول و رویه ماست.

 

اهداف نمایندگی:

تبلیغات گسترده تر جهت آشنای بیشتر عموم با شرکت آسیاتک

افزایش میزان درآمد نمایندگی در سال جدید

حفظ مشتریان قدیمی و افزایش تعداد مشتریان

افزایش ضریب نفوذ اینترنت در حوزه فعالیت شرکت

استفاده بیشتر از خدمات اینترنت در جهت حفظ محیط زیست

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *