مشترک گرامی،

شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از ۳ روش با ما در میان بگذارید:

  •         تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
  •         تماس با شماره تلفن های ۳۳۳۰۰۰۰۶-۳۳۳۰۰۰۰۸  ویا شماره  ۱۵۴۴ داخلی ۴ واحد رسیدگی به شکایات
  •         ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۸۵۳۱۱۱۱۱۱  یا ٣٠٠٠١٨۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت

توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نام و نام خانوادگی*

ایمیل*

موضوع*

نوع سرویس*

شماره خط سرویس یا شناسه اشتراک *

تلفن همراه*

شرح موضوع*

Your Name*


Your Email*


Subject*


Description*


Category


Priority

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *