مشترک گرامی،
شما می توانید انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از ۳ روش با ما در میان بگذارید:
- تکمیل فرم ثبت شکایت زیر
- تماس با شماره تلفن های ۳۳۳۰۰۰۰۶-۳۳۳۰۰۰۰۸ ویا شماره ۱۵۴۴ داخلی ۴ واحد رسیدگی به شکایات
- ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۴۸۵۳۱۱۱۱۱۱ یا ٣٠٠٠١٨۴۴ شامل شماره ADSL و موضوع شکایت
توجه داشته باشید فقط شکایاتی که با اطلاعات موثق تکمیل و نیز قبلا از طریق تماس با پشتیبانی ۱۵۴۴ پیگیری شده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.لازم به ذکر است آی پی شما جهت بررسی های فنی ذخیره شده و شکایت شما بر اساس زمان ثبت شکایت و موقعیت آی پی شما در شبکه آسیاتک مورد بررسی قرار خواهد گرفت.